به سامانه رسیدگی به شکایات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی خوش
آمدید
شهروند گرامی
با سلام و ادب
چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات این اداره
کل در زمینه های نقض قوانین، عدم انجام وظیفه ، اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی یا ضعف
در ارائه خدمات شکایتی داشته و شخصاً ذینفع آن بوده و از این اداره کل خواهان
رسیدگی برای احقاق حق خود باشید و یا به عنوان يك شهروند آگاه با حس مسئوليت
اجتماعي از سو جريان اداري نظير تضييع اموال عمومي، دولتي ، منابع طبيعي و محيط
زيست، وجود فساد و جرم و يا ديگر تخلفات اداري اطلاعاتي داريد،ميتوانيد شكايات و
يا اطلاعات خود از اين گونه سو جريانات را به سامانه گروه ارزيابي و عملكرد و
رسيدگي به شكايات ارسال فرماييد تا وفق مقررات به آن رسيدگي شود. بديهي است دريافت
شكايات و اعلامات مندرج در بند الف ماده 2 قانون سازمان بازرسي كل كشور خارج از
اين سيستم و از طريق مكاتبه، دورنگار(فاكس)، تماس با شماره تلفن 086-34134075 و يا
مراجعه حضوري به واحد رسیدگی به شکایات این اداره کل نيز امكان پذير است (اراک
میدان امام خمینی ( سه راهی خمین ) اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان
مرکزی طبقه دوم - واحد رسیدگی به شکایات )